Přeskočit na hlavní obsah

Heretický strážce pravověří těší zoufalství koncilních konzervativců

Kardinál Müller potvrdil, že jeho kongregace nemůže odpovídat na otázky čtyř kardinálů bez výslovného pověření od papeže. Prohlásil současně pro agenturu kathpress, že Amoris laetitia nemůže být v žádném případě vykládána v rozporu s neporušitelnou naukou církve. (Zdroj: http://www.lumendelumine.cz/index.php?page=jednoznacny-postoj-prefekta-kongregace-pro-nauku-viry ).

Nutno konstatovat, že ačkoliv se tváří v tváří cirkusu Bergooglio může Müller jevit jako reakční kontrarevolucionář, je to provařený heretik, který popíral dogma o  fyzickém panenství Bohorodičky po porodu a Reakčnímu pozorovateli není známo, že by své bludy odvolal a dostal dispens od irregularity vzniklé notorickou herezí. 

Tací pak mají tzv. konservativní katolíky uchlácholit, že to ještě v Římě není totálně v hajzlu a ač je Bergoogliáš s jednou plící (jako had) papežem, patří jen k extrémní boffácko - kasperovské menšině utiskující zdravé síly. 

Ratzingeriánský kejkl o hermeneutice kontinuity zkouší Müller aplikovat i na Bergoogliovu exhortaci Amoris laetitia , ačkoliv je tato snaha podobně trapná, jako když si pes honí vlastní ocas. Bergooglio se ostatně jasně vyjádřil, jak své výzvy v exhortaci myslel a rozhodně o žádnou kontinuitu nešlo.

V záplavě legitimní kritiky hájící nerozlučnost manželství poněkud zapadlo, že v exhortaci Bergooglio bagatelizuje učení Casti connubii o podřízení manželky manželovi jako společnice a v čl. 156 demagogicky a poplatně feminismu hlásá s odvoláním na jiného hlasatele loupežného Druhého Vaticana Jana Pavla II.:
Proto je vhodné vyhnout se jakékoli nevhodné interpretaci listu Efesanům, kde se požaduje, „ať jsou ženy podřízeny svým mužům“ (Ef 5,22). Svatý Pavel se tady vyjadřuje v kulturních termínech té doby. My však nemáme přijímat kulturní háv, nýbrž zjevené poselství, které vládne celku této perikopy. Vraťme se k moudrému výkladu svatého Jana Pavla II.: „Láska vylučuje jakýkoli druh podřízenosti, kvůli níž by se manželka stala služkou nebo otrokyní manžela [...] Společenství nebo jednota, kterou mají oba vytvářet skrze manželství, se uskutečňuje prostřednictvím vzájemného sebedarování, jež je zároveň vzájemnou podřízeností.“[162] Proto se také říká, že „muž má mít svou ženu rád jako vlastní tělo“ (Ef 5,28).
Je jasné, že na rozdíl od islámu, který lžisvětec Wojtyla uctil políbením Koránu, nehlásá a nehájí sv. Pavel (údajně kulturně podmíněné) zotročení manželky ani roli manželky jako služky, ale  jde o podřízené postavení avšak společnice, jak se můžeme dočíst v Casti connubi Pia XI.; její podřízenost je však práva přirozeného a Zjevení toto právo potvrzuje aniž by se jednalo o kulturní podmíněnost, jak  Bergoogliovo svinstvo předkládá. Rozvrat rodin feministickými  bludy zde nachází další živnou půdu.  

Máme-li se vyvarovat osudu zbolševizovaných makaků, je třeba neskočit na lep koncilnímu konzervativismu, který se zde snaží tvářit jako alternativa bergoogliánskému obratu. Již dříve jsme poznamenali, že jde o hru na hodného a zlého policajta.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kdo je fr. Albert T.O.P. alias psudoodporák Jakub Augustin Valenta

Ačkoliv se stále více utahují šrouby politické korektnosti, patří k učení Církve mj. odmítnutí ideologie absolutní svobody slova, která je zednářským výdobytkem odsouzeným mj. encyklikou Mirari vos arbitramur Řehoře XVI. Nedomnívám se, že je správné postihovat např. politicky nekorektní názory na některé historické události či vyhazovat kvůli tomu lidi z práce. Přesto civilizovaný stát musí určité projevy škodící obecnému dobru (např. pornografie, pomluvy, hlásání bludů) omezit. S pobavením jsem si přečetl článek Jakuba Augustina Valenty, terciáře avrillských dominikánů, kde se vyznává z toho, že je zastáncem absolutní svobody slova. Doslova ve svém redaktorském moudru napsal:  Jsem zastáncem absolutní svobody slova, univerzálního „Hyde parku“. Každý má mít možnost mluvit, co mu slina na jazyk a prst do klávesnice přinese. Pokud by snad tato zásada neplatila univerzálně a bez omezení, svoboda slova zaniká". ( Zdroj: http://chrudimskenoviny.cz/…/jakub-valenta-j

Suspenze Pio Olaha OP

Arcibiskupství pražské vydalo prohlášení, ve kterém se praví: "představený a ordinář, provinciál Řádu bratří kazatelů (dominikánů) P. Benedikt Mohelník OP. Ten sdělil pražskému arcibiskupovi Mons. Dominiku Dukovi, že jmenovanému P. Oláhovi zaslal dopis, kde jej upozorňuje na církevní předpisy, dle kterých již nemá pověření ke svátostným úkonům, tedy ani k vysluhování mše svaté". Zdroj: http://www.apha.cz/sdeleni-arcibiskupstvi-prazskeho Reakční pozorovatel nepochybuje, že uvedený prohomosexuální dominikán je zralý na kanonické tresty těžší než suspenze za svou prohomosexuální agendu.S politováním však musí konstatovat, že to není poprvé, co načapal koncilní sektu při neznalosti kanonického práva. Věc se má tak, že suspenze je zákaz vykonávat moc ze svěcení, příp. řízení a výkon práv spojených s úřadem. Bylo-li prohomosexuální individuum Oláh pouze suspendováno, nebyla mu odňata tím samým pravomoc (jurisdikce). Reakční pozorovatel si dovoluje upozornit doktory a docenty, že

Lůza slaví odsouzení kardinála

Na základě pouhé výpovědi dvou údajbných obětí, z nichž jedna byla troska na heroinu a zemřela v roce 2014 byl odvolacím soudem potvrzen rozsudek nad australským kardinálem Pellem. Údajný delikt měl kardinál, který ležel v žaludku kde komu, spáchat oblečený na mši tj. v albě a ornátu.  Redakce Contras má zato, že se jedná o jeden z četných projevů pronásledování Církve na odpadlém západě a projev probíhající komunistické revoluce.